Isnin, 8 Ogos 2011

Me,Myself and I

Salam you all,

seperti yang dijanjikan dan di'promise'kan 4 hari yang lepas bersamaan hari Jumaat minggu lepas,saya akan citekan serba sedikit tentang diri saya setelah bertungkus lumus menghiaskan blog saya dengan wallpaper dan ads nuffnang.credit to CPM (Cik Puan Melly) saya kerana banyak tolong saya 'decor' blog terchenta ini.hehe.OK let's start about me:

nickname: hezri, ri, shoulse

age: PNC (age doesn't matter,muda lagi neh..hehehe)

location: N9

hometown: somewhere in N9

hobbies & interest: movie,sports and meals

family: just 3 siblings

Love's: got one and only...nnti I cite bebeh..

So, inilah serba sedikit cite yang boleh share dengan semua. Banyak benda saya nak share lagi,kite follow step by step macam baby mula nak merangkak sebab blog saya ni pon masih baby lagi,so lots of improvement, learning and idea to generate. wasalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan