Ahad, 14 Ogos 2011

Selamat Hari Isnin

Salam you'all,

Hari ini hari Isnin, 15/8/2011.sekian,terima kasih.hehehehe.

Actually,sudah agak lama saya tidak mencoret di blog yang terchenta ini disebabkan saya agak bz lately.Dah nak dekat raya ni banyak tanggungjawab dan komitmen rasmi dan peribadi yang perlu diselesaikan.

Harini dah masuk minggu kedua kita berpuasa.alhamdulillah ibadat puasa ok tahun nie,cuma solat terawikh tu tersangatlah pemalas lipas.harap2 2 minggu terakhir nie saya ada kekuatan untuk bersolat terawikh.

Persiapan raya tahun ni ala kadar jer bagi saya sebab ada 'big and special' event sebelum hujung tahun nie. Nanti saya cite kat you'all ape event tu,tapi saya rasa you'all bole teka da..huhuhuh..semoga semua berjalan lancar.amin.

Disertakan bersama gambar raya tahun lepas untuk naikkan 'mood' raya tahun nie.heheheh.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan